kedimekim Benim sulu beyaz bir akıntım vardı hatta gelen bebeğin suyu mu galan diye düşündüm değilmiş çok şükür idrar yolu enfeksiyonu çıktı gece kullandım yattım sabah kalktığımda birden o sulu beyaz akıntı yoğun birden boşaldı böyle olan var mı
08061999 kedimekim sulu derken su gibi renksiz bir akintimiydi eger oyleyse hormondan o cunku bende de ayaga kalktigimda yogun sekilde akti ama birgun once idrar testim temiz cikmisti
08061999 kedimekim yok oyle degldi benmki bildigin suydu ama senin bahsettiginde hormondan oluyordur yani idrar enfeksiyonu akinti yapmazdi mantar yapar ben enfeksiyon oldugumda akintim Olmuyor sadece cok tuvalete gidiyorm gittigim halde varmis gibi hissediyorm
kedimekim 08061999 doktor enfeksiyondan olabilir dedi ama bilemiyorum ilaçı kullanınca sabah daha yoğun geldi bu akşam son dozum var bakalım yarın sabah da aynısı olacak mı
08061999 kedimekim bilmiyorm bende hic oyle enfeksiyon belirtisi olmadi duzeldikden sonrada probiyotik takviyesi kullan doktoruna soyle bende kullaniyorm cok ise yariyor bende de hamilelikte surekli tekrarlayan enfeksiyon var bol su iciyorm 2 bucuk litreye yakin