ozins Kızlar merhaba bebeğim 39 günlük oldu bu iki gündür emiyor 20 dakika falan sonra vakit geçiriyoruz tekrar emmek istiyor ama bu sefer göğsümle kavga ediyor sütte geliyor uyku için olabilir mi nasıl n yol izlemeliyim