Deletedmom_657 bence sezeryana dönecek dedilerse boşuna suni sancı almayın eltim o şekilde sancısıda vardı açılma 3cmdi ama bi türlü bebek gelmedi sezeryana aldılar yarım saat sürdü…
Olmuyorda kendinizi yıpratmayın suni sancı alıp bekleyerek…
Sağlıkla ve kolaylıkla al kucağına inşAllah canım 🌸💕
Ameliyat yaranız iyileşene kadar dikkatli olmanız gerek üşütmeyin ağır kaldırmayın birde enfeksiyon kapmamaya dikkat edin eğer sezeryan olursa….