aysegulk07 Tansiyonla ilgili bir sorunum yoktu ama ikinci gebeliğimde sonlandırma yapmak zorunda kaldık, benim için zaten travmatikti. Spinal olmak istediğimi söyledim illa, doğuma girerken sakin kalabilmem için sakinleştirici yapmışlardı. Anestezi doktoruyla görüşüyorsunuz öncesinde zaten, durumu anlatırsınız. Bebeği görmek istediğinizi söylersiniz, sakinleştirici yaparak almayı uygun görürlerse öyle de ilerleyebilirler.