durucuk_ 27. Haftadayım ara öğünü kuvvetli yaparsanız iyi dengelersiniz. Ben 2 ana 1 ara öğün yapıyorum. Bu zamana kadar toplamda 3 kilo aldım ara öğünde meyve tabağı hazırlıyorum yanında kaju badem ceviz kuru üzüm veya kuru incir yanında da kefir içiyorum. Akşam mutlaka bakliyat ve protein almaya özen gösteriyorum her akşam yemeğinde mutlaka yoğurt tercih edin bu şekilde bebek de kilo almış oluyor. Sabahları da yumurtamı asla eksik etmiyorum bol peynir zeytin bir de bal kaymağa taktım bu aralar.