kubrasaglamm evet Allaha şükürler olsun bu hamileliğimi hiç hissetmedim önceki rezaletti Allah affetsin ama çok çok zordu bu hamileliğimde 6 aya kadar hamilelik yaşamadım hiç bir konuda şimdi karnım iyice çıktı hafif hafif hamilelikle ilgili sıkıntılar yaşıyorum sadece çok şükür 1 buçuk ayım falan kaldı be çabuk geçti anlamadım bile