nurteeen13 Kızlar doktorum bu hastane ile anlaşmalı. Doğumu burda yapacağım da. Bilgisi olan var mı? Hastan nasıl, hemşireler nasıl? Yani doğum yapan varsa şöyle detaylıca hastaneyi anlatırsa çok sevinirim 🙏☺️
rabisgunes nurteeen13 merhaba bende grandmedicalde doğum yapıcam Benimde doktorum bu hastaneyle anlaşmalı Fatma eskicioğlu hastaneyle ilgili çok kötü yorumlar var bu durum çok canımı sıktı lütfen doğum yapanlar yorum yapsın
nurteeen13 rabisgunes benim de doktorum Ayşenur evrenos. Ondan yana çok rahatım doğumum da yan şüphem yok ama sonrası hemşirelerin ilgisi hastane titizliği falan merak ediyorum. İnşallah biri yazar. Haftaya pazartesi ben doğuracağım nasipse. Kimse yazmazsa sana burdan yazar görüşlerimi bildiririm ☺️
rabisgunes nurteeen13 çok sevinirim inşallah çok iyi geçer doğumunuz Allah sağlıkla mutlulukla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
rabisgunes nurteeen13 merhabalar öncelikle inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almışsınızdır hastane nasıldı bilgi verir misiniz?
nurteeen13 rabisgunes sağlıklı şekilde dünyaya geldi çok şükür 🙏 ikimiz de iyiyiz ❤️ hemşirelerden memnun kaldım sadece canımı sıkan doğumhame katı diye bir şey yok. Yani o katta sadece doğuranlar değil başka hastalar da kalıyor. Bütün gece acı çeken bi amcanın sesini dinledim biraz psikolojimi bozdu. İkincisi de İşitme testi yapmadılar cihaz bozuk dendi başka gün çağırdılar ve ekstra para istediler. Normalde doğum ücretinin içinde o para ama o gün bozuk diye yapılmayınca ekstra ücret istendi ve bu da çok saçma inadımdan başka yerde yaptırdım. Üçüncüsü hoşaf falan devlette bile veriyorlar normalde ama burada verilmedi yanına almanı tavsiye ederim. Üçüncü memnun kalmadığım da gece nöbetçi hemşire erkekti. Normalde sağlıkta erkek kız ayrımı olmaz evet ama insan rahat hissetmiyor kendini. Emzirirken pat diye odaya giriyor her şeyi görüyor. O rahatsız etti. Onun dışında ameliyattaki sürecim çok iyiydi. Ameliyatımda bazı sıkıntılar oldu ama doktorum ve içerideki hemşireler öyle güzel ilgilendiler ki. Sürekli benimle konuşup rahatlatmaya çalıştılar panik atağım olduğu halde ameliyatta hiç gerilmedim bir şekilde beni rahatlattılar o konuda güvenebilirsin tamamen
rabisgunes nurteeen13 sizin Sezeryen mı oldu babalar ameliyata giriyor mu kaç refakatçi kalıyor acaba bilginiz var mı
rabisgunes nurteeen13 benim de nasipse 1 ay sonra Sezeryen olucak çok geriliyorum haliyle sizede bebeğinizle uzun mutlu ömürler dilerim ☺️
nurteeen13 rabisgunes Refakatçi sınırı olmayabilir. Ama bir tek annem kaldı eşim gece eve gitti sabah geldi. Çünkü zaten orda yatılmıyor eşim de araba kullanacağı için birirnin uyuması gerekiyordu 😅 doğuma giriyor mu bilmiyorum benim eşim muhakkak bayılırdı o yüzden sormadım bile
nurteeen13 rabisgunes amin çok teşekkür ederim inşallah sizin de her şey çok güzel olur Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💕