momsy Kızlar 16 haftalık gebeyim iki gundur fena sekilde soğuk algınlığı var artık burnum kanıyor nurun akıntısından boğazım çok fena kemiklerim sızlıyor acil bu durumlarda müdahale eder mi eve mi yollar
yasl momsy bende aynı durumdaydım serum taktılar rahatladım bir de ateşim vardı Parol içtim rahatladım şükür
Semilk05 momsy aylarca çektim böyle 1 kere de acile gittim sadece bi serum taktılar ilaç vermediler ıhlamur iç dediler nerdeyse ilk haftalarımdan 4. Ayım bitene kadar griptim arada tam düzeliyor gibi oluyordum 2 gün sonra tekrar
momsy busra4646 yapar mı hamilesin bi sey yapmazlar eve yollarla4 dediler bende tereddüte kaldım ama iyi değilim
busra4646 momsy yok canım ben gittim ilaç verdi antibiyotik parol falan iki de serum yedim ama yinede geçmemişti o zmn