alicecraw dogum sancısı degildir insallah korkma. Bazen benimde cok agrilarim oluyor o kadar cok sebebi var ki. Gaz sancısı, kabızlık, idrar yolu enfeksiyonu, buyumeye bağlı rahim bağı ağrısı. Hemen kötüsünü düşünmeyelim. Kanama su gelişi vs ve siddetlenen agri yoksa bunlardan biridir. Hareket edip ılık duşla kasiklarima masaj yapiyorum. Sonra krem sürüyorum krem surerken de masaj yapıyorum. Catlak kremi. Amac masaj. Sonra mutlaka sıcak tutuyorum alt karnımı. Bol su içiyorum idrar yolu enfeksiyonu ise diye. Kefir içiyorum gaz sancısı ise diye. Valla dün aynen böyleydim. Ama rahatlattim kendimi sende rahatlarsın insallah dene bi dediklerimi. Ilk gebeligim bende her seyden korkuyorum bilmedigim icin ama bunlari yaptiktan sonra da gecmeseydi oyle gidecektim acile dün. Cok şükür gecti. Insalah senin de gecer. Hareket etmeni de bebegi yatistirmak icin diyorum. Bazen cok kaburgama vuruyor. Cok değişik bi ağrı. Adimlayinca pozsiyonu degisiyor onun daha rahatlıyorum.