Lekelenmelerim 10 haftalıkken basladı şimdi 23 haftalıgım. Öncekine göre azaldı ama hala bitmedi. 2 gün olmuyorsa ertesi gün mıtlka yine kahverengi lekelenme görüyorum bitmiycek benim sanirim ☺ doğuma kadar böyle lekeli gececek. Başta bu lekelnme sebebi rahım agzından şüphelendi doktor dedıgı gibi de oldu rahım kısalogı 22 mm serklaj oldum. Sonrasında yıne hala devam ediyor ara ara doktor artık normal dedi