Kızlar şu sıra gerçekten iyi değilim ya bir gün çok mutluyum bir gün gereksiz üzülüyorum. İnsanların dedikleri çok batıyor. Yani normalde kafaya takmam geçerim ama son zamanlar cidden çok takılıyorum. Eşimin normal lafları bile batıyor. Ortama girince insanların tavırları filan. Sizde durumlar nasıl dertleşelim azıcık. Sadece ben mi böyleyim. 37+6 haftalığım doğum stresindenmi ne bu ya.