nurteeen13 Kızlar doktorum bu hastane ile anlaşmalı. Doğumu burda yapacağım da. Bilgisi olan var mı? Hastan nasıl, hemşireler nasıl? Yani doğum yapan varsa şöyle detaylıca hastaneyi anlatırsa çok sevinirim 🙏☺️