Kızlar evimde kedi var 1,5 ay oldu geleli ilk geldiği zamanlar tüy dökmezdi şimdilerde döküyor tüyü dökülmeye başlayınca eşim öksürmeye başladı sonra kızım sonra ben öyle olduk 2,5 hafta gitmedi bende hapşırma vardı ve aşırı tüy döküyor herkes iyileşti ben bir türlü iyileşemedim missafirliğe gittiğim zaman çok. Nadir hapşırıyorum ama eve gelince durmak bilmiyordu aklıma kedi geliyor yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum şimdi azaldı yataklarıma çıkartmıyorum ama öksürük başladı bu defa hasta olsam başka türlü belirti de olurdu bence sizce. Ne olabilir??