Dün geceden beri sadece çekiyorum 25 hafta dört günlük hamileyim hastaneye gittim kendi doktorum bebekti vesaire sıkıntı yok dedi yani kanala geçiş yokmuş ondan sonra tekrar acile gittim orada serum taktır demişti acile gittim orada serum taktılar ama sadece hafifledi tümden geçmedi gaz sancısı gibi duruyor dedi artarsa gel dedi yatış yapacağım dedi 2-3 gün kalırsın dedi benim şu an Sancam var ama gitmek istemiyorum çünkü biliyorum gerçekten gaz sancısı bu tuvalete de çıkamadım tuvaletimi yapmaya çalışırken karnım sancıyor çok şiddetli gözümden yaş geliyor yapamıyorum ne yapmam lazım yaşayan var mı bunu