damlasv Momlife_ nem ölçmesi açısından almanız iyi olur astımk tetiklemesin çok uygun şeyler bunlar zaten
gogirl Yaz geliyor 1 haftaya doğururum ben almayacağım nem sıcaklık bakmak daha çok kış bebeklerine lazım bence