Kızlar merhaba, birkaç şey sormak istiyorum. 2 aydır eşimle korunmasız ilişki yaşıyoruz bebek istiyoruz. Ben aylar önceden folik asit vitamin vs kullanmaya başladım ve 2 ay öncede gebelik öncesi gerekli olan kan tahlillerini yaptırdım henüz kadın doğuma muayne olmadım fakat kan tahlillerinde herşey normal. Ovulasyon testleri ilede döngüyü takip ederek ilişki oluyor fakat 2 aydır gebelik oluşmadı. Stresli geçiyor ve çok kafaya takıyorum her ay regliden önce acaba mı diyip hep kan veriyorum ve sonuç negatif çıkıyor. Sizce çok mu umutlanıyorum yani ne hissetmem gerektiğinide bilmiyorum destek ve tavsiyelerinize ihtiyacım var 🥲