anee234 Kızlar son adet 14 eylül şuan 29 hafta sonu doktorlarınız doğum günü verdimi normalda kız bebekler kaç haftalıkken doğmaya başlar
ebruk0308 anee234 benim 23 eylül doktorum henüz bir tarih vermedi bu hafta kontrolüm var soracağım kaçıncı haftada alıyor 3. Sezeryanim olcak benim
semahayall anee234 13 Eylül benim , 2. Gebelik , erken doğum riskim var ama erken olmazsa haziranın 6 sından sonra 38 haftanın içindeyken sezeryan şeklinde olacak , ilki de sezeryan benim
sakaryamm54 anee234 Benim 10 eylül kurban bayramından sonra doğumu beklicez nasipse 30+3 hafta erken doğum riskim var her hafta riskli gebelik poliklinikteyim
ebruk0308 semahayall benim çocuklarda erken geliyor durmuyorlar haplarla serumlarla biri 37 de biri 35 de doğdu biraz önce kasılmam oldu daha çok erken korktum pazartesi kontrole gideceğim bakalım ne alemde
semahayall ebruk0308 benim ilki 33+5 te doğdu o yüzden tedirginim , bugün 30 oldum bakalım inşallah bu sefer iyi haftaları görürüz
babyou anee234 2. Gebeliğim sezaryen olacak bu yüzden 6 hazirana aldım nasipse sat 20 eylül benimde tam 37 oluyor doktorum tamam dedi