Kızlar iyi akşamlar emzirirken hamile kaldım. Oğlum şuanda 21 aylık 14 Haftalıkta hamileyim emzirmeyi sonlandırmam gerektiğini biliyorm ama henüz o aşamaya gelemedim acaba bebeğim anne karnındaki gelişimini etkiliyor mu bir bilginiz varmı yada bu durumu yaşamış olan?