hamisanneeee Normalde tansiyon hastası değilim ama iki gündür tansiyonum yüksek 15/10 14/9 bu şekilde doktor. İlaç başladı başına gelen var mı hangi ilacı kullandınız ve dogursnw kadar mı belli süre mi kullandınız