MBozkurt25 Kızlar merhaba 18 marta dış gebelik ameliyatı oldum sağ yumurtalığım alındı sezeryan izinin üstünden tekrar kesilerek açık ameliyat yapıldı yani kaç gün oldu ama sağ tarafta şişlik ve ağrı var sizce normalmi