lared 19 hafta olduk ama henüz hissetmiyorum böyle pıt pıt .. bebek mi bağırsak hareketleri mi bilemiyorum 3.gebeliğim Sizde durumlar nasıl
rmeysaerdem lared Benimde 2.gebeliğim 19+2 ama dediğiniz gibi normal kilomda 64 kg, ama demekki yapıyla alakalı çok nadir net hissettiğim oluyor Cinsiyet bellimi sizin
soratesla lared Benimde ikinci hamileliğim. Bende sizin gibi hissediyorum. Ara ara çok hareketli ama bazende çok az hareketli oluyor.
Meryem555 Benimde 3. Gebeliğim 19+4 günlük olduk ben 14. haftadan beri hissediyorum şuan bayağı hissediyorum hatta diğer çocuklarım bile karnıma dokununca hissediyor belki yapıyla alakalıdır hissetmemeniz
revsnnnn lared bence kilo ile alakası yoktur ya bende 18 haftalık 2. Gebelik ama ne gelen var ne giden
Meryem555 isilaybasavcu inanın ben hiç Bir şey yapmıyorum normal nasıl yersem aynı yiyorum çok iştahlı biri değilim zaten yapım zayıf biraz alsam iyi olacak 🙈