hurremintorunu merve__12 bende öyle demiştim sonra 40. Hafta olur olmaz 00.00 da sancım başladıııı sabahına doğurdum 😅🐣😍
ntgctsn Ay darısı bana:) gelen giden yok mu peki😅 bir de cinsiyet ne acaba, tez vakitte sağlıkla gelsin bebişin🙏
merve__12 ntgctsn amin inşallah kız 🌸 Kasık ağrılarım oldu dün sadece ama çok hafif karnımda sertleşmeler başladı başka da bişey yok
hurremintorunu merve__12 yok normal sıradan bir gündü sadece 9 da uyuduğumu hatırlıyorum o akşam 12 gibi de uyandım bir şeyler oluyordu ama ne anlamadım biraz karnım falan da ağırıyordu evde bekledim 5 dk da 1 e düştü kasılmalar da 2-3 gibi hastaneye gittim açılmam 7 cm di 5.30 da da doğum yaptım.
cennet033 hurremintorunu maşallah kolaylıka da sağlıkla hayırlısı ile inşallah tüm gebelere ve banada 🤲
nesratrgt hurremintorunu kilosu kaçtı acaba benim de son 4 kaldı ama kilosu 3.500 oldu daha fazla almasından korkuyorum
hurremintorunu nesratrgt 3300 dü benimki de. aynen ya daha fazla büyümesin kolay olur doğum çıkınca büyütürüz 😅
happybusey nesratrgt valla aynı durumdayız benimde son 5 dün komtrole gittim 3.580 önceki gittiğimden beri çok korkmuştum kilo alicak diye ama.yavaslamis Allah’tan umarım.seninde öyle olur en son 3.500.du 30 gram almış yani benimki 🙏🏼