coskunova Çok fazla kasıkta baskı ağrı hissediyorum yürümeme yatmama yatarken dönmeme engel oluyo ve sürekli wc istegı var sizce dogum cok mu yakın
_mommmm coskunova 36 haftalık dediğin herşeyi bende yaşiyorum bugün doktora sordum normal dedi sizin ilk gebelik mi
mirhaninannesi coskunova merhaba benim de 38+5 de vahiç öyle ağrılarım olmuyor. bugün baktım 3400 kilosu kanala girmemiş, bende neden ağrım yok diye endişeleniyorum açıkçası 😄
coskunova _mommmm evet ilk gebelık ama bu zamana kadat hıc boyle bısey yoktu kanala gırme asamaında dedı doktor carsamba gunu sanırım onun acısı bu
coskunova mirhaninannesi kanala girmediği için olabilir benim 2 hafta önce döndü ama bu sekılde agrım yoktu dünden beri cok şiddetlendi galıba kanala gırdı artık doğsun istiyorum belırsızlıkte cok yordu yat kalk aynı
mirhaninannesi coskunova kanala girmesi için ekstra bi şey yaptınız mı? bende bi an çnce gelsin diye sabırsızımmmm
coskunova mirhaninannesi hayır yapmadım sadee çok fazla harektlıyım evın ıcınde doktor kontrolunden sonra squata falan baslıcaktım ama ımkansız bu acıyla