aysenurqq 5+5teyim hala adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor normal mi kanamam yok sadece ağrı var eskiye göre azaldı aslında ama geçmesi gerekmiyor mu
Melike3506 aysenurqq kanama ve lekelenme olmadığı sürece normal. Bebiş yerleşiyor. Şuan ağrınız geçse bile gebelik boyunca rahim büyüdüğü için ara ara adet ağrısı gibi ağrılar giriyor
yenianne_adayl aysenurqq benim ilk 3 ay adet sancısı gibi sancı gördüm korktum ilk gebelikti ve normal dediler galiba duyduma gore regl tarihlerinde oluyormus alisana kadar benim 3 ay regl tarihlerimde oldu ama abartilcak kadar degildi