32+4de preaklemsi nedeniyle erken doğum yaptım ikizlerimi kızım 1320 grm oğlumda 2400 doğdu ikiside küvezde şuan ama herhangi bir solunum problemi yok ikisininde oğlumu emzirmeyi denedik fakat tutmuyor bi kaç güne anne bebek uyum odasına alacaklar beni orda neler bekliyor nasıl ilerliyor süreç kaç gün tutarlar parmağı verince güzel emiyor şırınga ile güzel besleniyor şırınga ile taburcu ederlermi yoksa illa emecek diye günlerce tutarlar mı mamada alıyor zaten sütüm az olduğu için kızıma mama vermeyip sdece anne sütü veriyorlar