AYsegulusal ben 15 haftalık değilm ama yinede bildiğim kadarıyla yazım progestran kullanıyosan o çok baş dönmesi yapıyo bide ben 32-33 haftalığm hala bile ara ara bi baş dönmesi geliyo oturuyom bi süre kendiliğinden geçiyo ani tansiyon düşüklüğü olabilir