SMin hilalaselll4 inşallah canım 29 haftalık öyle kolay kolay bu zamana kadar bir şey de aşermedim hiç
elisimm hilalaselll4 bnde nektarı aşerdm 1 ay kadr resmn aradk en son buldm ama şehir dışına bile hbr gönderdk yani o kadr kötü oldm 🤣 sonra karşı manav getrdi yeedm yedm çok şükür 🙏 kızımda bişe aşermedm ama bu erkk bni her şekilde mahvetti 🤣
Prensesmom_ hilalaselll4 bende aseriyorum galiba şeftali çünkü normalde tadını dâhi bilmem sevmem de hatta tikim var ama tadı resmen geliyor ağzıma 🤤