hilalaselll4
Benimde aynı şekilde haftalardır canım istiyor eşim bir site farketmiş aşeriyorum net diye çoğu meyve var kiraz dondorulmuş ama ben tazesini istiyorum o yüzden sipariş etmedim ilk kızımda da kiraz istemişti canım onda da mevsimi değildi yine bunda bir umut don vurmazsa yeme şansım olur kızımda kış ortasıydı mevsimi gelene kadarda doğurmuştum