Damla01 çok teşekkürler bende Akademi hastanesi Feyruz Beye gidiyorum ama bana verdiği folikasitin ağır olduğunu falan okudum forumda bide düşük tehlikem olmadığı halde progestan verdi dört haftalikken keseyi gördük ilk ,normalde başkalarının o tarihte keseleri bile görülmezken çok küçük dedi o yüzden bir doktora daha gözükmek istedim