prensess2666 evet daha az hissediliyor o plasenta öndeyken, hareket sıklığını kendi bebeğinize göre ayarlayın, artık yavaş yavaş ne zaman nr durumda hareket ettiğini anlıyorsunuzdur zaten, gün içinde sizi tahmin etmeyen bi durum olduğunda bol su içip sola yatın, sürekli hareket sayınca stres oluyor bence bebişlerde anlıyor hiç hareket etmiyorlar 🥹