gulsumkarabay0 Canım doktorun her söylediğini de kafaya takmamamız gerekiyor. Odasından çıktığımdan beri aşırı stresliyim, seni çoook iyi anlıyorum ama kötü düşünüp kötüyü çekmeyelim. Her gebe bir değil ama bunu yaşayan birçok gebe olmuş yorumlardan gördüğüm kadarıyla. Bence senin de benim de yaşadığımız geç döllenme. Böyle düşünüp kafamın içindeki düşünceleri susturmaya çalışıyorum. Aşırı gergin olmak, stres yapmak, üzülmek de bebeğin tutunamamasına sebep. Allah bütün anneleri evladına sağ salim ve sağlıcakla kavuştursun inşallah 🙏🏻