gizemli00 ben de çok hafif kaşıntı yaptı hemen serumu kapatıp bi gün sonra ufak bi serum takıp ardından kan serumunu taktılar.. Canım kimseyi korkutmak istemem benim ilk bebeğim de doğumdan çıktım 48 saat içinde 12 den 5 düştü kanım ve 3 gün hastane de yattım.. 2 gebeliğimde 6 hafta boyunca gittim kan serumu taktırdım…3 gebeliğim henüz gitmedim ama gel yatış yapcam dedi, demem o ki kan düşüklüğü anemi boyutunda ise biraz riskli Olabliyor ben de bi tek ciğer fayda etmişti biraz toparlamıştı beni onun dışında ne hap ne serum zerre fayda etmedi