Kızlar SAT 19 Mart, BAT 11 Nisan. Ben dayanamadım bugün akşamüstü test yaptım. Negatif çıktı. Sonra bir baktım ki testin kullanım tarihi geçmiş. Sizce son kullanma tarihinin etkisi var mıdır? Şubat 2026 imiş çünkü. Ben ayrıca erken mi davrandım sizce test için? Normal bir test olmuş olsa ve gebelik olsa gösterir miydi acaba çok merak ediyorum. İlk gebeliğimde testi ne zaman yapmıştım hatırlamıyorum.