ikiprensannesii_ Yağ bezesi eşimin başında ensesine üst kısmında var ama zararlı bişey değil doktor istwrseniz aldırın demişti ama eşim karışmadı…
kaynanamda da bileğin hemen üstünde çıkmış saat takınca saatin olduğu yer gibi düşünün ameliyat olup aldırmış zamanında ağrısı oluyordu diye
İnşallah korkulacak bişey yoktur canım düşünüp kendini de yıpratma 🌸 çok geçmiş olsun şimdiden hayırlı temiz sonuçlar diliyorum 🤲🏻