gzmnrhal kubrasjsjs 31+6 olduk hayla yukarı cikmasini belkiyorum 😅 hep kasiklarima vuruyor sürekli ayaklarını itiyor disariya ama hep kasiktan videolarda gordugum gbi yukarida hareketini hic yakalayamadim 😁
busrabaskal kubrasjsjs dr bana 17 haftadan itibaren demişti benimki aşağıdaydı baya hatta ortalara gelir demişti salı gidicem bakalım ne dicek