bilmemben NobleMom ayy sağlıklı olsun ama bu habere çok sevindim bir oğlum var birde kızım olsun isterim Perinatoloji uzmanı erkek gibi dedi kendi doktorum kız dedi kafam karıştı 🥰🥰
NobleMom bilmemben Bu ultrason görüntüsünü alan kendi doktorunuzdu o zaman. Çünkü bu kadar net görüp erkek demesi mümkün değil 😅 Daha mı erken gitmiştiniz perinatolojiye. Belki orda daha küçük olduğu için belli olmamıştır. Ama net kız 🥰
mervegultkn bilmemben banada perinatoloji erkek dedi kesin bir dille ama bilmiyorum ben kız hissediyorum Rabbim gönlümüze göre versin
bilmemben NobleMom 10. Ve 14. Haftada gebe takibi yapan prof dr kız dedi Haftada perinatoloji aynı gün erkek görüyorum dedi Yaaa siz kesin kız gibi mi gördünüz 😍😍😍😍
chopper bilmemben Çok net göstermiş diyenleri anlayamadım ilk görüntüde sırtı dönük zaten, diğerlerinde de bacak arası gözükmüyor, %50 ihtimal olduğu için kız demiş olabilirler 😅
hilalomer chopper chopper hayır yüzde elli ihtimalle değil, nub teorisine göre genital çıkıntı ile omurga arasındaki açıya bakılır bu açı 30 dereceden azsa yüzde yüz denmez tabi ki ama kız olma ihtimali daha yüksek denir 🌸