Hkrtbg ben 2 gebelikte de yaşadım ama normal oldu neden engelmiş normal doğuma tansiyona bağlı bebekte gelişim geriliği var ise durmuşsa kilo alımı protein kaçağı da varsa bekletiyor 37. 38 filan alıyorlar seseryaanla ama benim 2. Doğumunda kendi sancim geldi ve 37yi göremedik sezeryan olacaktım son anda yirttik😂 şimdide 14.9 lari görüyorum çok nadir 15 de oluyo ama alfametimi içiyorum dusuruyo hemen yememe de dikkat ediyorum doktor sezeryandan bahsetmedi şuan 35. Haftaliğiz siz kacinci HAFTADASİNİZ ve tansiyon kaç oluyo en yüksek ilaç iciyormusun