Ay birebir aynı şeyleri ben de yaşıyorum. Salı günü Nst de bir kere kasıldı karnım ve sancı 80 e vurdu bir anda. Vücut sanırım kendini hazırlıyor. Bugün özellikle saatlerce kasılı kaldı karnım, sıcak duş dinlenme ve biraz nefes egzersizi ile rahatlamaya çalıştım daha yeni normale döndü