Merhaba kızlar son adet tarihim 22 şubattı 23 Mart regl günümdü o gün kan verdiğimde betam 9du 28 martta ise 210du. Geç döllenme olduğunu düşünmüştüm. Bugün 12 gün geçti 210dan 1486 ya çıkmış vajinal ultrasonda ise kese falan görünmedi. Doktor yüksek ihtimalle dış gebelik dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı 6+5im şuan ama belki de henüz 5. Haftalarda. Bilemiyorum kafam çok karıştı