14haziran da bana söylendi 30+5iz bugün.
Sezeryan istiyorum,benim sıpa da iki hafta önden gidiyor fakat dr önden gitmedi erken doğacak anlamına gelmez dedi.
iri bebekten kastımız 4kg üzeri,onu da sezeryan ile alıyorlar,riske gerek yok,normal doğum sanıldığı kadar basit değil.