sema_drs Merhaba kızlar bugün adet günümdü olmadım testim negatif fakat dün geceden beri ara ara pembe açık kırmızı renkli pıhtı şeklinde akıntım var acaba yerleşme kanaması yoksa adet başlangıcı mı bilgisi olan var mı
1cey sema_drs adet başlangıcı gibi duruyor ama bilemedim, bende iki gebelikte de kahverengi lekelenme şeklinde olmuştu
Yusufunannesi_ sema_drs adet günüde test negatif gelip kırmızı pıhtılı lekelenme varsa büyük ihtimalle adet başlangıcı 🥺
Denizz44 sema_drs Benimde 4 gün gecikmem oldu bugün açık pembe leke gelfi ilk defa yaşadım böyle bir şey o kadar umutlandm boş çıktı 😕
sema_drs 1cey Ya teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum adettir büyük ihtimal ama hiç geçikme yaşamadım daha önce hep gününde normal şekilde olurum bu sefer böyle olunca bi düşündürdü yerleşme olabilir mi diye
sema_drs Yusufunannesi_ Çoğaldı zaten adet kesin önümüzdeki ay inşallah hayırlısı hakkımızda artık teşekkür ederim cevabınız için 🥹