kaderkrbyk erken doğsa da ne kadar erken doğcak bacım korkmasın gözün 😅benim oğlanın gelesi yoktu 39+2 de getirttik 35. Haftaya kadar herşeyini al ütüle yerleştir sonrası ağırlaşıyor insan 😮💨
Senin ki yaz bebesi olucak sanırım yerinde olsam bol bol zıbın alırdım 2 tane uzun kollu hastane çıkışı alırdım çok parçaya gerekte yok alt üst zıbın yetiyor, hatta evde sadece zıbınla gezdirirsin bi yere de çıkmazsan hiç bişey giydirmene gerek yok, ağız mendili bolca ve müslin örtü hem kundak yapmak için hemde üstüne atarsın öyle, ben hiç eldiven takmadım alma bence, bi liste yap güzelce aldıkça tik at, bebek ihtiyaçları diye girersen birsürü şey var eksik yazmıyım şimdi, ben öyle hazır listelere çok baktım sonra sadece ihtiyaçları aldım mesela bana göre reflü yatağı ihtiyaç değil şimdi herkes en başa yazıyor ama doktorlarda reflü olmadığı sürece gerek yok diyor, bebeğim kusan bi bebek değildi ama kussaydı sonradan alırdım artık herşeye bir günde ulaşıyosun