Bende hamile olduğumu öğrendim ama adet kanaması gibi kanamam oldu acile gittim normal dediler kadın doğumda muane etti beta 8 çıktı çok yeni olduğu için olabilir dediler perşembe günü randevum var her şey o ğün belli olacak inşallah herşey normaldir