sudeakgns Merhabalar 6+3 haftalığım kese göründü fakat embriyo yok normalmi kızlar yokaa ben stres yapıyorum korkuyorum kese boyutuna 13 ml yazıldı
htckygsz sudeakgns 6+2 de gittim haftam 5+5 çıktı ama kesem ile haftam uyumlu değildi bebek görünmedi kese çok önde gidiyor dedi 10 gün sonra tekrar gittim tam haftamı yakalamış içini ferah tut farklı doktora da git istersen ben bugün farklı doktora gittim bazı cihazlarda değişiklik olabiliyor dedi. Geç döllenme de olabilir oda bir ihtimal. kalbini ferah tut sakin kalmaya çalış inanıyorum bebeklerimizi sağlıkla alacağız kucağımıza :)
minikolik sudeakgns bende 6. Haftamda gittim yani pazartesi günü kese büyümüş yolk vardı zaten ama bebek yok doktor biraz pat pat konuştu bana boş gebelik galiba haftaya bidaha bakalım sonlandıralım dedi benim de ilk gebeliğim 5 gündür yerdemiyim gökte mi belli değil
Susambebis sudeakgns 5+5dün gittim kese var yolk ve embriyo yok , doktor normal dedi , insan korkuyor tabi 20sine randevu aldım bende 2hafta sonra gelirsin dedi . Çok olumsuz şeyler diyen var . Ama kızımda 7+3gibi görmüştüm
sudeakgns htckygsz inşallah canım sağ salim alalım kucağımıza sadece çok korkuyorum geç görenler de olmul ilk gebeliğim endişelenşyorum
htckygsz sudeakgns bende aynı ilk gebeliğim ama korkma 8.hafta da kalp atışı duyan varmış.korkma desem de bende korktum kolay olmuyor ama kendini korumaya çalış ağır kaldırma sağlıklı beslen bol bol dua et karnını sev ana rahmine gelir gelmez işitmeye başlar demişti Babannem beni sürekli tembihler bebeğinle konuş seni bilsin duysun diye
yaseminbiri 6+1 de gittiğimde benim de yoktu yolk sac oluştuysa bebekte oluşur merak etme benim hamileliğim hala devam ediyor 17. Haftamdayım içini ferah tut
baharsst minikolik ya bu doktorların bu sekilde biseyleri ifade etmesi benim zoruma gidiyor. İçini ferah tut. Olumsuz hicbirsey okuma. Ben 4+5 de gittim tek kese vardi 6+0 da gittim 3 kese vardi. 1 kese dolu 2 kese bostu. 10 gun sonra gel dedi. Bu kadar yani. Tabiki riskler var ama sert ifade etmeleri sinirimi bozuyor
minikolik baharsst öyle onlar kendince olumsuz olanı da söylüyorlar ama işte hiç bilmediğimiz bi konuyla kalıyoruz araştırıyoruz çok kötü ya belirsizlik