zelih8a8wa Normalde 41 haftaya kadar bekleniyo dogum için ama bu uygulamada hesaplayınca 40 haftaya kadar vakti görünüyo
annebebeka zelih8a8wa 9 ay 10 gün = 40 hafta, 41 haftalık dogum yapan insan sayısı çok az hatta cogu kadın 37-38-39 arasında dogum yapıyor. 40′ı bulan bile öyle çok değil.
badhomian annebebeka en geç 38 gelsin istiyorum ya herşeyi tıkırında bir sorun yok 37 yim açılma hareketlerimi yapıyorum karnım düştü gibide vajinayada batma oluyor yalancı sancılar filan ilk doğumum olcak olur inş
annebebeka zelih8a8wa 😅😅 inşallah öyle olur o zaman, eşyaları dert edinmeyin hepsi hallolur önemli olan sağlıklı olması🥹
badhomian zelih8a8wa bacim beneişin kafası ve karın çevresi 2 hafta önde sezeryan istemiyorum o yüzden açılma vs hareketlerini yapıyorum doktorum 7 gün sonra gel dedi karar verelim belki açılma hörürse yaparım diye düşünüyorum
Papatya-18 gogirl benim de yarın 40+2 olucak hala bişey yok doktor pazartesi suni sancı ile yapalım dedi
annebebeka gogirl 🫣 ayyy nasıl bekliyorsunuz yaa biz şimdiden bekleyemiyoruz hemen dogsun sevelim istiyoruz, sağlıkla gelsin minik bebişşşş🩷🥹
merve__12 cheerfulmomy ben strese girdim kendimi ister istemez strese sokmuşum sonradan farkettim gece uyanıyorum doğmadı gün içinde hep doğumla ilgili şeyler dönüyo zihnimde
zelih8a8wa badhomian hm iyi öyleyse inşallah dilediğin gibi olur evin icinde yapılmayacak iş bırakma dogumda sonra uzun süre yatarsın 😅😅
melekbengul 39+1 herkes doğurmamı bekliyor gelen giden yok her tuşa basıyorum. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz
badhomian zelih8a8wa bacım valla herşeyi hazırladım sadece havalar çok yağmurlu en kötü eşime camları sildircem