isyo Tugba92 yaaa maşallah Ali ismini de çok beğeniyorum. Allah sağlıklı hayırlı ömürler nasip etsin 🌸
Zbt_ 20+6 yız cok sukurr isim konusu ne zormus yaa esim bana bıraktı ogluşumun adını "KUTLUCA ya da KUTLUCA ALP" dusunuyorum ama bende ilerde pisman olmaktan korkuyorum ya ilerde adini begenmesse diye kafamda deli sorular🙄