Fundayim ya bilmiyorum gerçekten sürekli giderdim bu kez gidesim gelmedi söktürücü yazıyorlar ya kullanmak istemiyorum kan vermeyi de testte az da olsa görünsene gitsem diyordum o da çıkmadı attım gebelik yoksa kendiliğinden adet olmayı bekliyorum ve istiyorum