Kızlar 16+5 haftalık gebeyim dün mağaza gezerken ve çok iyiyken birden gözüm kararmaya başladı hemen eşime söyledim tuttu gözlerim tamamen karardı asla göremedim terlemeye başladım ellerde ayaklarda hissizlik oldu etrafımdaki sesleri duyamaz oldum kendi konuştuğumuda duyamıyodum zaten dilimde dönmemeye başladı 5 dakika falan sürdü ölcem sandım hatta kör kalcam diye çok korktum yere uzatıp ayaklarımı kaldırdılar biraz öyle yattım kendime gelince acile gittim tansiyonum 10/5ti normal diyip yeşil alana verdiler o halde sıra bekledim mide bulantısıda başlayınca onun için lüçük bir serum yaptılar ama tsnsiyonum için asla müdahale etmediler hatta bugün burnumdan kurumuş kan geldi anladımki burnumda kanamış içerden enseme ağrı girdi sonrasında zaten acildede çözüm olarak prilam kullan dediler zaten kullanıyorum dedim yapacak birley yok dediler böyle görme kaybı yaşayan oldu mu