orhismommmmmm zaten doğum olunca direk odaya teslim ediyor hemşire hele ki sezeryansa doğum sırayla alıyor doktor ilk önce bebek gidiyor odaya daha sonra anne bu haberlere inanmıyorum ben yaa künyeye izin verilmiyor diye biliyorum ama bunlarla kafanı yorma stres yapma bebeğini tanırsın zaten senden çıkınca bebek sana gösterirler odaya gelince de teyit et😂😂😂