nazende17 Kızlar 15 hafta civarında kanal tedavisi yaptıran var mı benimle deneyimlerini paylaşabilir mi? Çok tedirginim😭
ablaelos nazende17 Salı günü yaptıracağım 20. haftada. bende tedirginim inşallah kolay geçer. üst çenede benim
sarilale123 nazende17 2. Trimesterda doktor izni olursa yapılıyor dişe müdahale. Yazı almadan hiçbir diş hekimi sorumluluk almıyor
nazende17 ablaelos benim de üst sol tarafta çok korkuyorum şu an largopen antibiyotik kullanıyorum. Röntgen falan çekinmek de korkutuyor
Arifecirit nazende17 18 haftada kanal tedavisi yaptırdım röntgen de çekilmek zorunda kaldım. Çelik yelekle çektiler. Adranalinsiz iğne ile uyuşturdu benim doktorum bebeğe en az etki verenin o olduğunu söyledi. Çok zor diş ağrısı iki ayı ağlayarak geçirdim doktorun onayı varsa iyi Bi hastanede beklemeden yaptır boşuna acı çekme
nazende17 Arifecirit gerçekten ağrıyı çekmek çok zor ağladım dün gece😭 yorumunuz için çok teşekkür ederim
crknordk Röntgen çektirmeden yaptı bana doktor kanal tedavisi. Çok düşük kullandı anestezi zaten. Çok şükür bi sıkıntı olmadı. Doktorum onay vermişti zaten. Dişçide sıkıntı olmaz bu kadarcık anesteziden korkma dedi.
Eylul_98 nazende17 11 haftalik gebeyim ve 1 aydr diş ağrısı çekiyorum kucuk olduğu icin biseyde yapamıyorlar antibiyotik verdiler suanlik
nazende17 Eylul_98 bir post paylaştım şimdi profilimden bakabilirsin ❤️ 14 haftadan sonra yapılabiliyormuş ben de 1 haftadır antibiyotik kullanıyordum